Direkt zum Inhalt Zur Suche Zum Menü


Kino Stock


2007-04-27

Ein Stock hat mich erwischt. Als glaubwürdiger Blogger muss ich jetzt jammern, dass ich sowas ja sonst nicht mitmache, klaraberausnahmsweiseundsoweiter. Primaumsichvorderarbeitzudrücken. Jammerauchnochaufenglisch trotzdemundlos:

  1. Name a movie you have seen more than 10 times.
    Ein seltsames Paar
  2. Name a movie you’ve seen multiple times in the theater.
    Pulp Fiction
  3. Name an actor who would make you more inclined to see a movie.
    Sean Penn
  4. Name an actor who would make you less likely to see a movie.
    Sylvester Stallone
  5. Name a movie you can and do quote from.
    Pulp Fiction : »Oh man, I just shot Marvin in the face«, »I’m American, honey. Our names don’t mean shit.«
  6. Name a movie musical in which you know all of the lyrics to all of the songs.
    A Hard Days Night
  7. Name a movie you have been known to sing along with.
    Let It Be
  8. Name a movie you would recommend everyone see.
    Italienisch für Anfänger
  9. Name a movie you own.
    Four Rooms
  10. Name an actor who launched his/her entertainment career in another medium but who has surprised you with his/her acting chops.
    Björk
  11. Have you ever seen a movie in a drive-in?
    Um Himmels Willen, nein.
  12. Name a movie you keep meaning to see but you just haven’t gotten around to yet.
    Dogville
  13. Ever walked out of a movie?
    Vergessen
  14. Name a movie that made you cry in the theater.
    Million Dollar Baby
  15. Popcorn?
    Bier
  16. How often do you go to the movies?
    Einmal im Vierteljahr
  17. What’s the last movie you saw in the theater?
    Anleitung zum Träumen
    , aber ich weiß nix mehr.
  18. What’s your favorite/preferred genre of movie?
    Lustig, aber schlau
  19. What’s the first movie you remember seeing in the theater?
    Dschungelbuch
  20. What movie do you wish you had never seen?
    The Hours
    , obwohl er sicher gut ist, aber zu traurig.
  21. What is the weirdest movie you enjoyed?
    Der Maschinist
  22. What is the scariest movie you’ve seen?
    Christiansen
  23. What is the funniest film you have ever seen?
    Immer Ärger mit Bernie
    , damals der Brüller. Und natürlich Texas – Doc Snyder hät die Welt in Atem.

Und Jetzt noch wen raussuchen, dem man das zuwerfen kann in der Hoffung, dass sies erst in 5 Wochen merken und man dann rumzicken kann … Peter (ich weiß, das er sowas nich mag), Ivy (das merkt der nie) und Sirstick ne, der hat schon. So, anstrengend. Dacht ich mir’s doch gleich.

technorati tags:, Blogged with Flock

Ein Kommentar


  1. Blogwinkel » Blog Archive » Filmreifer Stöckchen-Weitwurf:

    […] KATZENCONTENT Filmreifer Stöckchen-Weitwurf Und schon wieder ein Stöckchen – diesmal von Berlin aus bis nach Fra […]

Jetzt kommentieren:


Die E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.

Kommentar